Tussenschoolse opvang

Overblijven

Uw kind is van harte welkom om op school over te blijven. Het buitenspelen wordt begeleid door ervaren overblijfkrachten en sportcoaches van Open-Up! Fun Kidz. Het eten gebeurt gezamenlijk in de klas met de eigen leerkracht.

U kunt uw kind hiervoor aan te melden op www.tso-assistent.net. Het brinnummer van de school is 12FD01 en de registratiecode is 1857. Na het aanmelden, ontvangt u per mail uw inlogcodes. Eenmaal ingelogd in het systeem kunt u de overblijfdagen aanvinken.

Het aan- of afmelden voor het overblijven kan tot 9.30 ’s ochtends op de dag zelf. De kosten zijn € 2,00 per keer.

Als u nog vragen heeft over het overblijven, kunt u contact opnemen met onze tso-coördinator Ilse Pagen via ilse.pagen@pcpomiddenbrabant.nl.